Odeslat stránku e-mailem

Navigace

Obsah

Aktuální informace

Z důvodu rekonstrukce tvrze nebudou od 1.2.2022 do 28.2.2023 možné rezervace všech prostorů na tvrzi.

Od 1.2.2022 se budou pronajímat prostory na Obecní hospodě a Hasičské zbrojnici. 

Ceník:

 

Obecní

hospoda

Hasičská

zbrojnice

Pevná sazba za akci (od 10:00 do 9:00 následujícího dne)

 

 

letní sezóna (1.4. - 30.9.)

3 000 Kč

2 400 Kč

zimní sezóna (1.10. - 31.3.)

4 000 Kč

3 000 Kč

pronájem do 48 h je možný pouze u svateb

 

 

Pronájem do 12 h - sazba za každou započatou hodinu (od 8:00 do 20:00)

 

 

letní sezóna (1.4. - 30.9.)

200 Kč

150 Kč

zimní sezóna (1.10. - 31.3.)

300 Kč

200 Kč

Všechny ceny jsou uvedeny vč. DPH, zahrnují spotřebu elektrické energie, vody a plynu. Doba pronájmu je počítána od okamžiku předání obecních prostor do okamžiku zpětného převzetí obecních prostor zaměstnancem města Hluk.

Prostory si můžete objednat osobně v knihovně na tvrzi u paní Romany Jančové nebo můžete využít rezervační systém.

Pro předání pronajatých prostor před a po akci kontaktujte paní  Jarmilu Pospíškovou - tel. 777 950 778.

Informace pro zájemce o pronajímané prostory

 
Před odsouhlasením rezervace musí být do 5 pracovních dnů zaplacena nevratná kauce ve výši celé částky nájmu na pokladně MěÚ! Platba je možná i na účet MěÚ, bližší informace podá paní Ludmila Rybnikářová.  Potvrzení o schválení rezervace Vám na e-mail dorazí až po úhradě nájmu.
 
Při vyplňování objednávkového formuláře uvádějte přesný čas od-do (počítejte i s přípravou prostor a úklidem!)
U svateb je potřeba počítat s přípravou den předem.
Příklad: Svatba v sobotu 20.4.2022 má objednávku sálu od pátku 19.4.2022 od 10:00 do neděle 21.4.2022 do 9:00.
U pátečních a sobotních oslav jsou přípravy vždy od 10:00 do 9:00 následujícího dne.
Příklad: Oslava v pátek 19.4.2022 má objednávku sálu od pátku 19.4.2022 od 10:00 do soboty 20.4.2022 do 9:00. Následující oslava má objednávku sálu na sobotu 20.4.2022 od 10:00 do neděle 21.4.2022 do 9:00.
 
Není striktně určeno, že se musí používat pouze rezervační systém přes web, i nadále je možné si termíny osobně domlouvat u správce pronajímaných prostor (smluvený termín bude poté do rezervačního systému zadán).
Kulturní akce pořádané městem Hluk, mají vždy přednost v rezervačním systému před rezervacemi soukromých subjektů.
 

Podmínky zrušení rezervace a vrácení poplatků za nájmy (rozhodnutí Rady města RM 11/2019/13)

- ve lhůtě kratší než jeden měsíc je kauce nevratná
- ve lhůtě 1-3 měsíce je storno poplatek 50%
- ve lhůtě delší než tři měsíce je kauce vratná v plné výši
 
 

 

V tomto kroku zvolte službu, na kterou chcete učinit rezervaci. V následujících krocích zvolíte termín rezervace a zadáte kontaktní údaje. O stavu rezervace budete informováni e-mailem.

Vaší rezervaci můžete vyhledat přes vyhledávací formulář. Zadejte PIN (obdržíte jej e-mailem) a klikněte na tlačítko vyhledat. V zobrazeném detailu můžete rezervaci také zrušit.